Egyedülálló megoldás a beléptetés és munkaidő nyilvántartás területén. Egyedi információkat közölhetünk munkavállalóinkkal, és lehetőséget biztosít számukra, hogy “válogassanak” ezen információk közül egy menürendszer segítségével.

Termináljaink 4.7″ rezisztív (X4) valamint 7″ kapacitív (X7) érintőképernyővel rendelkeznek, melynek köszönhetően használatuk élményszerűvé válik a munkavállalók számára.

Termináljaink hálózati üzemeltetés esetén távolról is elérhetőek szoftveresen, így változtathatunk képernyőüzenetet vagy hátteret illetve menüszerkezetet

Igény szerint ujjlenyomat olvasóval szerelt kivitelben is kapható. Nincs szükség többé belépőkártyára, minden munkavállaló az ujjlenyomatával léphet be-és ki (amennyiben jogosult). 

Főbb felhasználási területek, funkciók:

Regisztráció

Termináljaink segítségével könnyedén regisztrálható a munkavállalók érkezési és távozási ideje

Jogosultság kezelés

Bizonyos kijelölt területekre jogosultságot adhatunk vagy tilthatunk le kiválasztott felhasználók számára

Ajtónyitás vezérlés

Termináljaink képesek vezérelni az ajtózárakat, így kulcsok nélkül nyithatjuk az ajtókat

Üzenetküldés

Tájékoztathatjuk munkavállalóinkat fontosabb eseményekről, vagy egyszerűen csak üdvözölhetjük őket

A munkavállalói felhasználói élmény érdekében Kioskjaink nagy méretű érintőképernyős felület segítségével biztosítják a könnyű kezelhetőséget

Szoftverünk önkiszolgáló moduljának segítségével számos funkció elérhető a munkavállalók számára: szabadságot igényelhetnek, megtekinthetik beosztásukat, elolvashatják üzeneteiket

Az önkiszolgáló funkcióknak köszönhetően nem csupán a papír felhasználás csökkentésére van lehetőségünk, de ugyanakkor a HR osztály adminisztratív jellegű feladatait is kiválthatjuk