A biometrikus azonosítás nem jogsértő a munkavállalóval szemben?

Eszközeink nem tárolják a felvett ujjlenyomat képét. Az azonosítás az ujjbarázda struktúra (minucia) elemzése alapján történik. A készülékek 40-50 minucia pontot hasonlítanak össze az adott mintáról, ezekből generálnak egy kódot a pontok helyzete és egymáshoz képesti távolsága alapján. Eszközeink ezeket a kódokat tárolják, amelyek nem visszafejthetőek, vagyis nem állítható elő belőlük az eredeti ujjlenyomat képe.
Így egy adott felhasználó gyakorlatilag egy kódszámot kap, amely nem ütközik adatvédelmi törvénybe.

Mi történik, ha megsérül a regisztrált felhasználó ujja?

Kisebb sérülések esetén nem jelent gondot az eszközöknek az azonosítás. Azonban minden felhasználóhoz 3 ujjlenyomat rögzítésére van lehetőség, ezen felül pedig belépőkártya és PIN kód regisztrációra is van lehetőség.

Az eszközökhöz tartozó szoftver stabil üzemeléséhez milyen számítástechnikai eszközre és operációs rendszere van szükség?

Legalább Windows 7, vagy ennél újabb operációs rendszer és Ms Office szükséges, lehetőség szerint angol verzióban.

Menyibe kerül a munkaidő nyilvántartó szoftver az eszközökhöz?

A szoftver nem kerül Önnek pénzbe, eszközeinkhez jár. Telepítésekor segítünk Önnek a beállításokban, betanítjuk a felhasználó(ka)t használatára.

Több, mint 1000 fő dolgozik a cégnél, lehetséges ilyen sok adat tárolása?

Természetesen lehetséges. Eszközeink kapacitása bővíthető.

Minden egyes eszközön egyesével fel kell venni az adatokat a felhasználókról?

Elegendő egyetlen eszközön felvenni az adatokat. Amennyiben az eszközöket belső hálózatra kötjük, azon keresztül kiküldhetőek az adatok az összes beállítással a további eszközökre. Ha nincsenek hálózatra kötve, akkor egy USB kulcs segítségével továbbítható minden adat.

Kisebb cég vagyunk, nincsen belső hálózatunk, hogyan fogom így összegyűjteni az adatokat az egyes eszközökről?

Minden eszközünk képes úgynevezett stand alone módban üzemelni. Ez azt jelenti, hogy nem szükséges hálózatra kötni. Az adatok könnyedén kinyerhetőek egy pendrive segítségével, amelyet a szoftverbe való betöltés után azonnal feldolgozhatunk, illetve akár excell formátumba is importálhatunk.

Előfordul olyan, hogy tévednek az eszközök?

A biometrikus technológia évekkel ezelőtt megjelent már a piacon, így mostanra teljes mértékben kiforrotta magát. Eszközeink rendkívül stabilak és megbízhatóak. A helytelen elfogadás aránya  0,00001%, a helytelen felismerések aránya pedig 0,1%, tehát egészen elhanyagolható.

Van-e anti-passback funkció a készülékekben?

Az anti-passback funkció segítségével kizárhatóak a visszaélések,hiszen az a felhasználó nem léphet be, aki a rendszer szerint már bent tartózkodik és fordítva. Beállítása opcionális.

Azt szeretném, ha kártyát is tudna olvasni a készülék, nem csak ujjlenyomatot, lehetséges ez?

Természetesen lehetséges. Ön dönti el, milyen eszközökre van szüksége. Ujjlenyomat, PIN kód és belépőkártya által vezérelt eszközeink is vannak, sőt ezen funkciók variálására is lehetőség van.
Szigorúan védett helyeken tetszés szerint kombinálhatóak a funkciók, így akár az is beállítható, hogy egy adott ajtó csak két külön személy ujjlenyomata segítségével nyíljon ki.

Gyakran jönnek cégünkhöz vendégek, külföldi kollégák, az ő ujjlenyomataikat is fel kell vennünk ahhoz, hogy közlekedni tudjanak cégen belül?

Természetesen ez nem szükséges. A vendégek és időszakosan dolgozó kollégáknak belépőkártya használatát javasoljuk.
A jogosultságok beállításánál adott kártyához is beállítható, hogy mely ajtókat nyissa és melyeket ne.

Ez egy nagyon korszerű technológia, biztosan nagyon drága lehet. Mennyibe fog ez nekem kerülni?

A technológia valóban nagyon korszerű, de már éve óta megjelent a piacon. A ma elérhető eszközök nagy része már kiforrott, megbízható.
Több gyártó kínálatát megvizsgálva választottuk az általunk forgalmazott eszközöket, melyek nem csupán megbízhatóságuknak köszönhetően váltak népszerűvé, hanem az árukat illetően is igazodnak a piaci elvárásokhoz.

Bátran kérjen tőlünk árajánlatot!

Mennyi idő alatt készül el egy ilyen rendszer telepítése?

Szeretünk a lehető legkonkrétabb választ adni egy-egy felmerülő kérdésre, de a telepítés idejét több tényező is befolyásolja. Ilyenek például a helyszín állapota és infrastruktúrája, a belépési pontok mennyisége, vagy akár a meglévő hálózat használhatósága.
Minden esetben pontos felmérést végzünk telepítés előtt, mely után körülbelül azt is meg tudjuk mondani, mennyi idő múlva vehető használatba a rendszer.
Általánosságban elmondható, hogy a megrendeléstől számítva 2-4 héten belül elkészülünk.


Amennyiben megválaszolatlan kérdése maradt, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Keressen bennünket:  info@e-lock.hu

Szilágyi Attila: +36/30- 9545 685
Németh Anita: +36/30- 6989 714