Otthoni munkavégzés támogatása szoftveresen?

Hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend a home office, avagy a távmunka lehetősége.
Mások és mások az arányok, de nagyjából heti három és havi két nap között ajánlanak lehetőséget a munkáltatók arra, hogy munkahelyünket irodán kívülre helyezzük.

A technikai fejlettség évek óta adott, de csak nemrégiben gyűrűzött be Magyarországra az a felfogás, hogy a dolgozó elégedettsége – ezáltal a munkáltató irányába tanúsított lojalitása – növelhető azzal, ha a kényelmi szempontjait is figyelembe vesszük, és felajánljuk az otthoni munkavégzés lehetőségét.

A francia Bodet vállalat munkaidőnyilvántartó szoftvere még tovább szélesíti a lehetőségek palettáját. Mára már az otthonról dolgozó alkalmazottak munkaidejének mérése is egyszerűen kivitelezhető. A blokkolás véghezviteléhez többé nem elvárás, hogy fizikálisan is megjelenjen a dolgozó a munkahelyén.
Win – win helyzet, hiszen a dolgozó rengeteg szabadidőt nyer a munkába járás kiiktatásával, a munkáltató pedig adott esetben még azt is nyomon követheti, hogy otthonról dolgozó alkalmazottai napi szinten hány órát töltenek egyes feladatokkal, és mikor melyik kliensnek végeznek munkát.

Ha ez nem lenne elég, a Kelio olyan opciót is ajánl, hogy a munkaidővel kapcsolatos adataink egy kattintással a bérszámfejtő szoftverbe kerüljenek akkor is, ha azt külsős cég végzi.

Ez a fajta automatizálás minden értintettnek időt spórol. Az egyes dolgozóknak, a HR csapatnak, a bérszámfejtőknek és a vezetőknek is, hiszen néhány kattintással könnyen átlátható képet kapnak arról, hogy az általuk kért feladatok teljesítése jelenleg hol tart.

Itt az ideje, hogy éljünk a 21.század adta lehetőségekkel és megkönnyítsük munkanapjainkat.