fbpx

Elektronikus aláírás a Kelio munkaidő nyilvántartó rendszerben 

Kelio munkaidő nyilvántartó funkciók

 Minden XXI. századi modern Munkaidő Nyilvántartó rendszer fejlesztő cég arra törekszik, hogy egyre több, a HR osztály munkáját megkönnyítő, integrált funkciót tegyen elérhetővé a felhasználóknak. Ez az évtized teljesen új kihívások elé állította a dolgozókat és a munkavállalókat egyaránt.

Home office, hibrid stratégia, Z generáció, munkaerőhiány, de hogy jön ehhez a digitális aláírás és hogyan használjuk, hogy megkönnyítse az életünket? Reméljük, ez a cikk választ ad ezekre a kérdésekre!

Első gondolat egy munkaidő nyilvántartó rendszer e-szignó moduljáról: elektronikusan aláírt jelenléti íveket küldünk ki, amit a dolgozó szintén elektronikusan ír alá. Megspórolunk rengeteg papírt, borítékot, meg ezeknek a tárolását is, pedig ez a rendszer ennél sokkal több. Lássuk, mit tudunk még aláírni:

  • Szerződések, szerződésmódosítások
  • Munkahelyi szabályozások (pl. home office szabályzat)
  • Teljesítményértékelések
  • Jelenléti ívek
  • Minden más külső pdf dokumentum, amit hivatalosan alá szeretnénk íratni a munkavállalóval és elektronikusan tárolnánk
digitális aláírás
otthoni munkavégzés

Azonnal kezdjünk egy belső példával:

Van olyan kollegánk, akivel tavaly novemberben volt egy éve, hogy utoljára személyesen találkoztunk.

Ennek ellenére:

  1. Minden hónapban van jelenléti íve, amit digitálisan aláírva kiküldünk neki, és ha mindent rendben talál ő is aláírja azt. Ez alapján bérszámfejtjük a fizetését.
  2. Rendkívül jól végzi a munkáját, amit fizetésemeléssel honorálunk. Ez, természetesen szerződésmódosítással jár, amit elektronikusan írunk alá és tárolunk a Kelio munkaidő nyilvántartó rendszerben (szuperbiztonságosan)
  3. A fizetésemelését az éves teljesítményértékelése alapján kapta, amit szintén mindkét fél aláírt, de ez igaz a következő periódusra kitűzött célokra is.

Hogy ne legyünk elfogultak a belső példákkal, jöjjön most az egyik ügyfelünk példája:

Ő rájött, hogy a jelen körülmények között megfelelő volumenű és kvalitású dolgozót csak akkor tud toborozni és megtartani, ha elfogadja a Z generáció által, a munkáltató felé fennálló igényeket és a technológia segítségével teljesíti azt, függetlenül a dolgozó lokációjától:

  1. Online toborzási/interjúztatási folyamat
  2. Elektronikusan aláírt szerződés és szerződésmódosítások
  3. Elektronikus munkaidő nyilvántartó rendszer
  4. Munkaidő elemzés
  5. Elektronikusan aláírt teljesítményértékelés és karrier terv

Ez az ügyfelünk folyamatosan fejlődik. Most nyitotta 3. budapesti és első vidéki irodáját.

Miben segít nekünk az elektronikus aláírás?

HR Hatékonyság

Az adminisztratív feladatok jelentős csökkenése lehetőséget ad az igazi hozzáadott érték elállításához

Költségek csökkentése

Sajnos, ez sincs ingyen, de ha figyelembe vesszük a megtakarított, munkaerőt, nyomtatási és postázási költséget, valamint a dokumentumok fizikai tárolásának költségét, a megtakarítás szignifikáns.

Gyorsaság

Ha abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy le tudunk ülni a munkavállalóval a saját irodánkban és a helyszínen aláírja a munkaszerződését, annál mi sem vagyunk gyorsabbak, de ha ez a dolgozó az ország másik részén, vagy külföldön van, heteket tudunk megspórolni egy szerződés aláíráson, vagy módosításon.

Hogyan működik?

A rendszer által generált (pl. jelenléti ív), vagy bármilyen tetszőleges PDF dokumentumot (szerződések, teljesítmény értékelések, cafetéria nyilatkozat, stb.), cégesen aláírunk és elküldjük a dolgozó részére elektronikus aláírásra. 

Dolgozóink email vagy SMS üzenetben megkapják a cégszerűen aláírt, aláírandó dokumentum linkjét és az aláírás folyamatának leírását.

A dokumentum elolvasása után a dolgozó kezdeményezheti az aláírást. Ekkor egy egyéni kódot kap emailben vagy sms-ben, amit meg kell adnia a felületen, hogy aláírja a dokumentumát.

elektronikus aláírás

Az e-signo admin felületünkön folyamatosan nyomon követhetjük, hogy ki írta alá a kiküldött dokumentumot. Az aláírásra várakozó dokumentumokra emlékeztetőt küldhetünk.

Az aláírt dokumentumok automatikusan archiválódnak a rendszerben melyek visszakereshetőek és elérhetőek a dolgozó adatlapjáról is.

A XXI. század digitális megoldásai segítenek egy cég fejlődésében és növekedésében, de ugyan ilyen fontos, hogy ezt a kihívást a cég humán oldala is teljesíteni tudja. Ahhoz, hogy ügyfeleink feltérképezzék a HR digitalizációs felkészültségi szintjüket, minden Kelio munkaidő nyilvántartó rendszerhez egy napos auditot adunk ajándékba partnerünktől.

humandigitalgroup

Kérdése van? Szívesen bemutatjuk a rendszert:

9 + 5 =

Munkaidő naptár 2021

Munkaidő naptár 2021

Munkaidő naptár 2021Ugyan a 2020-as év kihívásai folytatódnak, de legalább már a kezünkben a 2021-es munkaidő naptár és a tervezést megkezdhetjük.Az alábbiakban nézzük meg hogyan alakulnak 2021-ban a munkaszüneti napok: A 2021-es évben mindössze egy négy napos hosszú...

Minősített partneri címet kaptunk ismét!

Minősített partneri címet kaptunk ismét!

Minősített partneri címet kaptunk ismét!Büszkén mutatjuk be legújabb elismerésünket!Idén is magunkénak tudhatjuk a Bodet minősített viszonteladók számára létrehozott elismerését.Büszkeséggel tölt el minket, hogy a Bodet minősítési rendszerében meghatározott...

Otthoni munkavégzés támogatása szoftveresen?Hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend a home office, avagy a távmunka lehetősége. Mások és mások az arányok, de nagyjából heti három és havi két nap között ajánlanak lehetőséget a munkáltatók arra, hogy...

Munkaidő naptár 2020

Munkaidő naptár 2020

Munkaidő naptár 2020 A 2020-as esztendőben a munkaidő naptár nem lesz kegyes hozzánk, kevés ünnepnap lesz amely hétköznapra esik. Ezáltal kevesebb lehetőségünk lesz hosszú hétvégék alkalmával kipihenni fáradalmainkat.  Az alábbiakban nézzük meg hogyan alakulnak...