2023 májusában megjelent a KELIO 5.1-es nemzetközi verziója, ami rengeteg újdonságot tartalmaz és kilép a „munkaidő nyilvántartó” vagy a „beléptető” rendszer kategóriából.
Nem véletlen, hogy „Global Work-Life Solution alcím. A HR Pro modulnak a bevezetésével a Kelio egy HR megoldás lett, melynek opcionális modulja lehet a munkaidő nyilvántartó vagy a beléptető rendszer
Kelio HR PRO modul
Főbb funkcionalitások:
- Központi megoldás a dolgozók kezelésére (jogosultságok, profilok kiosztása és kezelése)
- Adminisztratív adatok kezelése
- Személyes adatok: név, cím, igazolványok és azok lejárata, banki adatok, stb
- Karrier: szerződések, tréningek, értékelések
- Beosztás: osztály, pozíció, bérsáv
- Munkakörhöz tartozó eszközök kezelése: autó, laptop, stb
- Riasztások: jogosítványok, igazolványok lejárata előtt
- Kötelező orvosi vizsgálatok kezelése és nyomon követésé
- Munkához kapcsolódó képesítések és licenszek lejáratának figyelése
- HR munkafolyamatok kezelése: pre-onboarding, on-boarding, off-boarding
- Munkavállalói és vezetői önkiszolgáló portál: távollét kérelmek és azok jóváhagyása, munkaidő egyenlegek, beosztások megtekintése, stb.
- Reszponzivitás: bármilyen okos eszközön a dolgozó vagy a vezető ugyanazt a felületet látja
Skálázható megoldás opcionális modulokkal:
- Munkaidő nyilvántartás és tevékenység monitorozás
- Műszak tervezés és automatikus műszak tervezés (Planning Pro)
- Munkaidő analitika
- Dolgozói önkiszolgáló felület (távollét management, home office)
- Elektronikus aláírás modul
- Data Warehouse modul
- Interfész a bérszámfejtő rendszerekhez
- Továbbfejlesztett riporting modul
- Multi-Organization modul
- Beléptetés modul
Dolgozói és vezetői önkiszolgáló felület
A dolgozói és vezetői önkiszolgáló felületen keresztül elérhetők a KELIO modulok, platformfüggetlenül, bármilyen okoseszközről.
A portál teljesen testre szabható. Különböző dolgozói vagy vezetői csoportoknak más-más információ halmazt jeleníthetünk meg, vagy más funkcionalitást engedélyezünk. A színek, hátterek szintén testre szabhatóak, hogy megfeleljenek a céges megjelenés szabályainak.
A dolgozói kommunikáció és a felhasználói élmény javítása
A KELIO segít a kommunikációban a dolgozók és a HR osztály között:
- Dolgozói statisztikák megjelenítése: Nők/Férfiak megoszlása, átlagéletkor, stb.
- Születésnap/Munkahelyi évfordulók megjelenítése: a KELIO segít abban, hogy sosem merüljön feledésbe egy születésnap vagy egy munkahelyi évforduló. Ráadásul automatikusan.
- Belső chat felület: egyszerű, gyors és hivatalos belső kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi, hogy akár a kék galléros dolgozók is üzenetet küldhessenek az okosterminálok segítségével vagy a mobiltelefonjukkal.
- Gyorselérés linkek a belső szoftverek felé: a kezdőképernyőn, linkként, felsorolhatjuk a céges alkalmazásokat.
- Telefonkönyv: dolgozók elérési adatai és hasznos telefonszámok listája
- Feladat lista: engedje meg, hogy a KELIO dolgozzon Ön helyett. A különböző HR folyamatokra feladatokat állíthat be melyeket egy vezérlőpulton keresztül monitorozhat. Jó példa erre az on-boarding/off boarding folyamatok automatizálása.
- Üdvözlő üzenet: Jelenítsen meg üdvözlő üzenetet az éppen belépő kollegáknak az online felületen vagy akár bármelyik (Visio X4, Visio X7 okoseszközön.
- Munkaidő nyilvántartó modullal:
- Monitorozza a be/kilépéseket online
- Szabadság, betegszabadság és egyéb távollétek monitorozása és nyilvántartása.
Dolgozó felvétele
A HR Pro modul segítségével központosíthatja a dolgozói információk nyilvántartását. A menüsorból a következő füleket választhatja ki: